Blog » Collier »
"Because we can and communication is everything"

Alege tipul de eveniment pe care ti-l doresti din sectiunea EVENIMENTE pentru ca...
"OAMENII VAD CEEA CE SUNT PREGATITI SA VADA"

Evenimentele dedicate lansărilor de produse au o coordonată principală īncă de la īnceput, aceea că trebuie să se ţină cont, īntr-o proporţie foarte mare, de imaginea brandului, produsului etc. ce tocmai se lansează. Īn jurul mesajului cheie ce urmează a fi transmis se creionează un concept care trebuie să aibă o īntindere mai mare sau mai mică, īn funcţie de anvergura evenimentului de lansare. Din punct de vedere artistic, pachetul de lansare a unui produs poate cuprinde mai multe etape - aceea de īnceput, sosirea invitaţilor, de care mai nimeni nu se ocupă (īntāmpinarea), momentul propriu- zis, şi, spre final, entertainment cu personaje. Nu propunem neapărat acest lucru, dar, ca orice concept sănătos, trebuie să se sprijine pe cele 3 puncte foarte importante: īnceput, cuprins, īncheiere.
Inapoi la Evenimente
Designed by Andreea Grigore
Visitors :